SUPPORT

Hos Navtilus er du altid i trygge hænder

Har du brug for en hjælpende hånd til din løsning? Send os en mail på support@navtilus.dk.

Din udfordring eller forespørgsel bliver sendt videre til dit Navtilus team, som kender din virksomhed. Det kan også være, at vi vælger at sende din opgave til den konsulent, der er bedst stillet til at løse opgaven.

Vi sidder klar til at hjælpe dig – også hvis din udfordring er kritisk eller haster. Skulle du opleve at have brug for akut hjælp, bedes du supplere din mail med et telefonopkald på tlf.: +45 70 25 25 55.

Har din virksomhed indmeldt flere opgaver, kan du logge ind på vores kundeportal via Power BI, hvor du nemt kan følge med i de opgaver, vi laver for dig.

På Navtilus kundeportal får du overblik over både supportspørgsmål indsendt fra din organisation samt de konkrete opgaver, vi har registreret.

Opret dig på kundeportal, kontakt Christian Rytter:
Mail: crn@navtilus.dk

Kontakt Navtilus for support:
Mail: support@navtilus.dk
Tlf.: +45 70 25 25 55

Du får nem support via fjernstyring

Det går meget hurtigere og nemmere, når vi supporterer dig via vores online support.

Vi logger på og kigger dig over skulderen, så vi får fuld indsigt i dit problem, så vi hurtigt kan hjælpe dig videre.

På den måde er du hurtigere og nemmere videre i din arbejdsdag.

Følg fremgangsmetoden, når du skal modtage support:

  1. Download programmet ISL LIGHT (1,6 MB)
  2. Ring vores supportafdeling op på tlf.: +45 70 25 25 55
  3. Vent et øjeblik og modtag dit unikke sessionsnummer via mail eller telefon.
  4. Indtast dit sessionsnummer i ISL Light på din PC.
  5. Forbindelsen mellem dig og vores konsulent er oprettet.
  6. Modtag fjernsupport fra en af vores konsulenter.

Fjernsupport Navtilus

Tlf.: +45 70 25 25 55

Her har du mulighed for selv at tjekke driftstaus

Nyttige links

Se hvor længe, Microsoft yder support på din version af Business Central eller NAV.

Microsoft Lifecycle giver overblik over et produkts levetid og supportmuligheder.

NAV-løsninger supporteres i gennemsnit i 5 år fra første udgivelse. Business Central-løsninger, der er mindre tidskrævende at opgradere, har en livscyklus på 2 år i gennemsnit.

Hold øje med bl.a. support- og servicetidslinjer, krævede opdateringer, migrationsoplysninger og systemkrav.

Klik her for Business Central

Klik her for NAV

Når en version udgår fra normal support, betyder det, at vi som forhandler ikke længere kan hente færdige opdateringspakker fra Microsoft og lægge dem på din løsning.

Fremadrettet skal vi hente koden fra en nyere version, nedgradere funktionen og selv udarbejde pakken til løsningen.

Det behøver derfor ikke være et problem, at løsningen ikke er Microsoft supporteret.

Du bør dog være opmærksom på, at man på sigt kan opleve problemer, hvis de omkringliggende systemer opdateres. Det er nemlig ikke sikkert, at nyere systemer er understøttet af NAV.