Er din virksomhed på Business Central og klar til at digitalisere endnu mere af jeres forretning?
DynamicWeb tilbyder en fleksibel platform, der gør det nemt at styrke alt fra e-handel og kundeoplevelser til håndtering af komplekse produktdata – med en stærk integration til Microsoft Dynamics 365 Business Central.
DynamicWebs løsninger er modulære og kan tilpasses netop dine behov:
E-handel og kundeportaler
Skab B2B- eller B2C-løsninger, der giver kunderne adgang til selvbetjening, realtidsdata og personaliserede købsoplevelser – baseret på dine ERP-data. Læs mere om integrationen til Business Central her.
Produkt Information Management (PIM)
Har I et stort eller komplekst produktkatalog? Med DynamicWebs PIM-løsning kan I samle, strukturere og berige produktdata ét sted – til brug på tværs af e-handel, kataloger, salgsværktøjer og interne systemer.

Integration der binder data og systemer sammen
Når dine systemer arbejder sammen, sparer du tid og mindsker fejl. DynamicWeb integrerer tæt med Business Central, så ordrer, lagerstatus, kundedata og priser altid er opdaterede – og kan vises præcist og effektivt, dér hvor dine kunder har brug for det.
Skalerbar og fleksibel platform
DynamicWebs produktportefølje gør det muligt at vælge de funktioner, der passer til din forretning – og udvide i takt med dine behov.
Uanset om du er på udkig efter en moderne e-handelsløsning, vil effektivisere din håndtering af produktdata eller skabe mere relevante kundeoplevelser, så er DynamicWebs løsninger et stærkt match til Business Central – og til forretninger med digitalt ambitioner.