Din pålidelige partner inden for Business Central udvidelser
Her finder du alt, hvad du som Navtilus-partner behøver for at komme godt i gang med vores udvidelser til Business Central – fra guides og videoer til samarbejdsaftaler og licensoversigter.”
Det sætter scenen og gør siden meningsfuld allerede efter ét blik.
Vores løsninger
Udvidet producentansvar for emballage
Udvidet producentansvar for engangsplast
Samarbejdsaftale
Eksempel på en samarbejdsaftale med Navtilus
Nedenfor præsenteres et eksempel på, hvordan en samarbejdsaftale med Navtilus omkring vores udvidelser til Business Central kunne udformes. Aftalen indeholder en oversigt over de juridiske rettigheder samt en detaljeret beskrivelse af rammerne og strukturen for det potentielle samarbejde.
Formålet med denne aftale er at fastlægge vilkårene for samarbejdet mellem Navtilus og en partner i forbindelse med partnerens salg af Navtilus softwareløsninger på en platform, fx Microsoft AppSource.
Denne aftale træder i kraft på datoen for den sidste underskrift og løber, indtil den skriftligt opsiges af en af parterne med et varsel på 3 måneder.
- Licensvilkår for de enkelte apps/løsninger findes under punktet ”Detaljer og support” på den platform for udvidelsen hentes.
- Navtilus må ikke kontakte vores partneres kunder, der køber softwareløsninger via en platform, uden forudgående skriftlig godkendelse fra partnervirksomheden selv. Dette gælder også efter en evt. opsigelse af aftalen.
- Navtilus tilbyder at leverer teknisk support til vores partnere, som herefter kan yde support til sine egne kunder.
- Hvis Navtilus beslutter sig for at stoppe salg eller videreudvikling af løsningerne, har vores partnere ret til at få adgang til og ændre løsningerne.
- Aftalen er underlagt dansk ret.
Licenstyper og prisliste
Hos Navtilus er du altid i trygge hænder
Har du brug for en hjælpende hånd til din løsning? Send os en mail på support@navtilus.dk.
Din udfordring eller forespørgsel bliver sendt videre til dit Navtilus team, som kender din virksomhed. Det kan også være, at vi vælger at sende din opgave til den konsulent, der er bedst stillet til at løse opgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe dig – også hvis din udfordring er kritisk eller haster. Skulle du opleve at have brug for akut hjælp, bedes du supplere din mail med et telefonopkald på tlf.: +45 70 25 25 55.




