Styring, håndtering og planlægning af fakturerbare servicebesøg

Hurtigt overblik over din virksomheds kunderelaterede aftaler eller kontrakter.

Et indlysende værktøj for affaldsselskaber, vognmænd, VVS branchen, dyrlæger, inspektører, servicevirksomheder som vinduespudsere og planteservice eller andre med regelmæssige kundebesøg eller abonnementer.

Navtilus Aftalestyring er udviklet til at strukturere tilbagevendende opgaver samt styring af de relaterede arbejdsgange og den praktiske udførelse. Mange virksomheder bruger mange kræfter på at huske, koordinere og organisere kunderelaterede opgaver, der i praksis er rutinemæssige og går igen efter et fastlagt mønster uge efter uge – eller måned efter måned. Mange faste aftaler organiseres i regneark, pr. mail, telefon eller måske ligefrem gule huske lapper med risiko for, at noget bliver glemt, eller opgaven bliver udført ustruktureret og irrationelt.

Navtilus Aftalestyring kobler kundeopgaver sammen med kunden, opgavetypen, leveringsadressen, kundekontrakter, vareforbrug og kalenderen og giver et hurtigt overblik over kundeopgaverne, udførelsesdatoer samt fornyelsesdato. Opgaveplanen sikrer, at aftalerne udføres til aftalt tid, og at alle arbejdsgange huskes – og ikke mindst at kunden nemt faktureres for udført arbejde.