LEVERANDØRER

Apps til Microsoft Dynamics 365 Business Central

Køreklare Business Central apps, der gør det nemt at tilføje ekstra funktionalitet til dit standardsystem.
Apps kan gøre dit ERP-system endnu smartere.

Her finder du professionelle apps og tillægsløsninger til en lang række specifikke forretningsbehov – ligesom apps til din smartphone, kan du downloade mange forskellige apps til din løsning. Der er mange muligheder for udvidelser og integrationer til Business Central, og listen bliver hele tiden længere.

Navtilus kender mange af de apps, der findes til Business Central. Det kan være en jungle at finde rundt i de mange muligheder derude på nettet.

Vi har testet og vurderet nedenstående apps. De apps Navtilus anbefaler, er udviklet af dygtige fagfolk fra solide virksomheder.

Navtilus Scrum

Scrum modul til BC med opgavestyring og elektronisk visualisering af Scrum Board til brug for dine virtuelle Daily scrum møder – fx via Teams.

Læs mere…

Navtilus Udfyld obligatoriske felter

Med app’en Mandatory fields sættes obligatoriske felter op i NAV/ Business Central.

Her kan man hente appen…

Navtilus Notification Management

Denne app gør gør dig i stand til at kontrollere “mine notifikationer” på tværs af brugere.
Appen inkluderer en simpel hjælpeguide til at oprette individuelle brugeroplevelser.

Læs mere…

Navtilus SimpleAPI

Appen giver dig hurtig og nem adgang til tabel data fra Business Central. Appen har et link til Excel, Power BI connector, Power Platform Solution generator og en OpenAPI beskrivelse til andre integrationsmuligheder.

Her kan man hente appen…

Navtilus Håndtering af farligt affald

Navtilus Waste Solution er en brancheløsning til håndtering af farligt affald. Affaldsdeklarationer udarbejdes for afhentning af farligt affald med lovpligtige fragtdokumenter. Mulighed for tabletløsning til chauffører. Opsamling af data til affaldsdataindberetning. Emballagestyring samt mulighed for lejehåndtering og tilknytning af webportal, så kunden selv kan bestille en afhentning. Tillægsmoduler som håndscanner til pladsen, brovægt integration og vejrbestandige labels.

Navtilus Udvidet producentansvar

Udvidet Producentansvar giver din virksomhed mulighed for at holde styr på jeres emballageforbrug på en enkel og overskuelig måde. Med vores app kan I nemt registrere, budgettere og rapportere direkte fra Business Central.

Læs mere…

Lager/logistik

Udvidet tidsregistrering

Tids- og materiale styring for service-, montage– og produktions­medarbejdere via Jobmanager modulet for efter­kalkulationer. Samtidig dannes komplet løngrundlag.

Læs mere…

WMS håndscanner-løsning

Mobile WMS fra Tasklet Factory optimerer dit lager og din drift via Mobil lagerscannerløsning med stregkodeaflæsning.

Læs mere…

Shipping løsning

Brug nShift – det tidligere Consignor – til håndtering af forsendelser. Giver adgang til verdens største transportørbibliotek.

Læs mere…

Løn

Fuldt integreret lønsystem

Lessor og 365Løn. Løsninger til løn, HR, tidsregistrering og vagtplanlægning.

Læs mere…

Rapportering

Rapport designer og konvertering

Forberede standardrapporter eller omdan/afvikl rapporter i nye versioner af Business Central med ForNAV. Der er mindre tidsforbrug ved udvikling af rapporter fremfor standard rapporteringsværktøjet fra Microsoft.

Læs mere…

Analyse- og rapporteringsværktøj

Jet Reports er et Intelligent rapporterings-, og forretningsanalyse værktøj indbygget i Excel med Jet Reports. Udarbejd udtræk direkte fra NAV/BC databasen.

Læs mere…

Business Intelligence

Microsoft Power BI er et værktøj, der hjælper dig med at få et meningsfuld og hurtigere overblik over virksomhedens data.

Læs mere…

Salg/Indkøb

Elektronisk Data Udveksling

Anveo Modul til EDI udveksling med dine kunder og leverandører. Elektronisk dataudveksling.

Læs mere…

CRM løsning

Få bedre overblik over kunder, salgsmuligheder, pipelinestyring m.m. og udnyt mulighederne for at salgsoptimere via Dynamics 365 Sales (CRM system)

Læs mere…

Projektstyrings- og serviceopgaver

Expandit Service Portal
Mobil time/sag registrering
E-Commerce Portal

Læs mere…

Økonomi

Komplet bankintegration

Payment Management: Bankintegrationsmodul til automatisering af betalingsprocessen.

Læs mere…

 

Dokument indscanning

Document Capture – Dokument indscanning, Fakturabehandling og -styring via automatisk datagenkendelse. Opsætning af godkendelses-workflow for alle og elektronisk adgang til dokumenter overalt.

Læs mere…

Mailafsendelse

Document Output:  Automatisér dokument- og rapportdistributionen via mail.

Læs mere…

 

Debitor opkrævning

Collection Management – Automatisering af faktura- og opkrævningsprocesser. Aftalestyring.

Læs mere…

Bankkontoafstemning

Statement Intelligence – Bankkontoafstemning, Indlæsning af digitale kontoudskrifter og afstemning af bankkonti, håndtering af valutadifferencer.

Læs mere…

Udlæg- og kørselsstyring

Expense Management: rejseafregning og udgiftshåndtering til nem registrering af rejsebilag og km for den kørende medarbejder.

Læs mere…

Integration til virksomheders stamdata, regnskabsoplysninger og risikovurdering

Integration til Dun&Bradstreets virksomhedsdatabase for automatisk oprettelse af kontakter (den gamle Købmandstandens).

Mulighed for kredit- og risikovurdering af debitorer samt adgang til nøgletal & regnskaber på virksomheder. Emnesøgning indenfor en bestemt branche og geografisk område.

Læs mere…

Bankintegration

AMC Banking bankintegrationsmodul til automatisering af betalingsprocessen.

Læs mere…

Produktion

Produktionsstyring

Naveksa Produktionsplanlægning og papirløs udførelse af produktion- og logistikprocesser via NavEksa Shop Floor. Mulighed for Cadconnect, Itemplanning og make-to-order.

Læs mere…

Visualisering af produktionsplanlægning

Med Netronic Visual Scheduling får din virksomhed mulighed for at visualisere og planlægge produktion, serviceordre og sager via Gantt skema.

Læs mere…