LEVERANDØRER
Apps til Microsoft Dynamics 365 Business Central
Køreklare Business Central apps, der gør det nemt at tilføje ekstra funktionalitet til dit standardsystem.
Apps kan gøre dit ERP-system endnu smartere.
Her finder du professionelle apps og tillægsløsninger til en lang række specifikke forretningsbehov – ligesom apps til din smartphone, kan du downloade mange forskellige apps til din løsning. Der er mange muligheder for udvidelser og integrationer til Business Central, og listen bliver hele tiden længere.
Navtilus kender mange af de apps, der findes til Business Central. Det kan være en jungle at finde rundt i de mange muligheder derude på nettet.
Vi har testet og vurderet nedenstående apps. De apps Navtilus anbefaler, er udviklet af dygtige fagfolk fra solide virksomheder.
Scrum Board
Scrum modul til BC med opgavestyring og elektronisk visualisering af Scrum Board til brug for dine virtuelle Daily scrum møder – fx via Teams.
Udfyld obligatoriske felter
Med app’en Mandatory fields sættes obligatoriske felter op i NAV/ Business Central.
Notification Management
Denne app gør gør dig i stand til at kontrollere “mine notifikationer” på tværs af brugere.
Appen inkluderer en simpel hjælpeguide til at oprette individuelle brugeroplevelser.
SimpleAPI
Appen giver dig hurtig og nem adgang til tabel data fra Business Central. Appen har et link til Excel, Power BI connector, Power Platform Solution generator og en OpenAPI beskrivelse til andre integrationsmuligheder.
Håndtering af farligt affald
Navtilus Waste Solution er en brancheløsning til håndtering af farligt affald. Affaldsdeklarationer udarbejdes for afhentning af farligt affald med lovpligtige fragtdokumenter. Mulighed for tabletløsning til chauffører. Opsamling af data til affaldsdataindberetning. Emballagestyring samt mulighed for lejehåndtering og tilknytning af webportal, så kunden selv kan bestille en afhentning. Tillægsmoduler som håndscanner til pladsen, brovægt integration og vejrbestandige labels.
Udvidet producentansvar
Udvidet Producentansvar giver din virksomhed mulighed for at holde styr på jeres emballageforbrug på en enkel og overskuelig måde. Med vores app kan I nemt registrere, budgettere og rapportere direkte fra Business Central.
Lager/logistik
Udvidet tidsregistrering
Tids- og materiale styring for service-, montage– og produktionsmedarbejdere via Jobmanager modulet for efterkalkulationer. Samtidig dannes komplet løngrundlag.
WMS håndscanner-løsning
Mobile WMS fra Tasklet Factory optimerer dit lager og din drift via Mobil lagerscannerløsning med stregkodeaflæsning.
Shipping løsning
Brug nShift – det tidligere Consignor – til håndtering af forsendelser. Giver adgang til verdens største transportørbibliotek.
Løn
Fuldt integreret lønsystem
Lessor og 365Løn. Løsninger til løn, HR, tidsregistrering og vagtplanlægning.
Rapportering
Rapport designer og konvertering
Forberede standardrapporter eller omdan/afvikl rapporter i nye versioner af Business Central med ForNAV. Der er mindre tidsforbrug ved udvikling af rapporter fremfor standard rapporteringsværktøjet fra Microsoft.
Analyse- og rapporteringsværktøj
Jet Reports er et Intelligent rapporterings-, og forretningsanalyse værktøj indbygget i Excel med Jet Reports. Udarbejd udtræk direkte fra NAV/BC databasen.
Business Intelligence
Microsoft Power BI er et værktøj, der hjælper dig med at få et meningsfuld og hurtigere overblik over virksomhedens data.
Salg/Indkøb
Elektronisk Data Udveksling
Anveo Modul til EDI udveksling med dine kunder og leverandører. Elektronisk dataudveksling.
CRM løsning
Få bedre overblik over kunder, salgsmuligheder, pipelinestyring m.m. og udnyt mulighederne for at salgsoptimere via Dynamics 365 Sales (CRM system)
Projektstyrings- og serviceopgaver
Expandit Service Portal
Mobil time/sag registrering
E-Commerce Portal
Økonomi
Komplet bankintegration
Payment Management: Bankintegrationsmodul til automatisering af betalingsprocessen.
Dokument indscanning
Document Capture – Dokument indscanning, Fakturabehandling og -styring via automatisk datagenkendelse. Opsætning af godkendelses-workflow for alle og elektronisk adgang til dokumenter overalt.
Debitor opkrævning
Collection Management – Automatisering af faktura- og opkrævningsprocesser. Aftalestyring.
Bankkontoafstemning
Statement Intelligence – Bankkontoafstemning, Indlæsning af digitale kontoudskrifter og afstemning af bankkonti, håndtering af valutadifferencer.
Udlæg- og kørselsstyring
Expense Management: rejseafregning og udgiftshåndtering til nem registrering af rejsebilag og km for den kørende medarbejder.
Integration til virksomheders stamdata, regnskabsoplysninger og risikovurdering
Integration til Dun&Bradstreet’s virksomhedsdatabase for automatisk oprettelse af kontakter (den gamle Købmandstandens).
Mulighed for kredit- og risikovurdering af debitorer samt adgang til nøgletal & regnskaber på virksomheder. Emnesøgning indenfor en bestemt branche og geografisk område.
Bankintegration
AMC Banking bankintegrationsmodul til automatisering af betalingsprocessen.
Produktion
Produktionsstyring
Naveksa Produktionsplanlægning og papirløs udførelse af produktion- og logistikprocesser via NavEksa Shop Floor. Mulighed for Cadconnect, Itemplanning og make-to-order.
Visualisering af produktionsplanlægning
Med Netronic Visual Scheduling får din virksomhed mulighed for at visualisere og planlægge produktion, serviceordre og sager via Gantt skema.